středa 26. února 2020

#copravectu

Moji milí, co teď čtete? Budu brzo potřebovat inspiraci. I když seznam je už teď nekonečný, na prvních místech je třeba Houbařka od Hanišové nebo Hodiny z olova od Denemarkové. Nebo Citlivý člověk od Topola nebo... a taky K majáku od Woolfové! No, možná mi snad ani radši nic nedoporučujte nebo se z toho zblázním 😅 Taky máte doma sbírku nepřečtených knih a stále jich jen přibývá?
Každopádně já teď dočítám Dějiny světla od Jana Němce, román o fotografovi Františku Drtikolovi. Je to fakt dobré, navíc psané v du-formě, což je dost neobvyklé. Ani se mi na to pak nechce psát nějaká recenze nebo zhodnocení a nějak to rozebírat... Prostě - přečtěte si to. 



Jmenuji se Drtikol - drtil jsem kola, která mne svírala. 
Jsem fotografem. Fotografoval jsem světlem. 
Píši lidem do duše světlem poznání.


5 komentářů:

  1. Ja som akurát dočítala Anjela od Tiffany Resiz, je to druhý diel série Rodení hriešnici, ktorá ma veľmi baví, aj keď je to žáner, ktorý bežne nečítam, ale odporúčam 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Já aktuálně čtu Řbitov zvířátek a pak povinnou četbu Organizace soudnictví a právní služby. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kromě Osvícení jediná kniha, kterou bych si od Kinga měla chuť přečíst! :) a povinná taky nezní vůbec špatně, já jsem minulý rok četla o vězeňství a výjimečně to byla povinná, která mě fakt bavila :D

      Vymazat
  3. Také mám šíleně dlouhý seznam knih, které mi někdo doporučil a chci si je do budoucna přečíst, ale nejsem schopná to stíhat :-) takže jdu jednu podruhé a kam se dostanu tam se dostanu, nyní dočítám poslední díl série Masajky :-)

    OdpovědětVymazat