sobota 22. května 2021

Čajovna u malajského medvěda - David Rubín

 

 

Čajovna u malajského medvěda je komiks z roku 2009. Jde o několik drobných příběhů postav, které navštěvují Sigfridovu čajovnu, a svěřují se mu se svým trápením. Hosté jsou obyčejní lidé, kteří přišli o svou životní lásku, ale také třeba superhrdinové, kteří si už neví rady se svým životem. Sigfrid svou čajovnu rád nazývá spíše "psycho-animickou poradnou". 

Musím přiznat, že mě u tohoto komiksu jednoduše nalákala obálka a "čajovna" v jeho názvu. Ale ty příběhy a grafické zpracování uvnitř mě pak vlastně docela zklamaly. Měla jsem úplně jiná očekávání. Zaprvé - ten komiks je černobílý, což je podle mě dost škoda a některé stránky byly kvůli tomu docela nepřehledné (navíc obálka je přece tak super barevná!). A za druhé - sakra! - jmenuje se to Čajovna u malajského medvěda! Proč tam ta čajovna tedy nehraje větší roli? 😀 To místo nebylo ani nijak hezky nakreslené, prostě to byl jen nějaký bar, za jehož pultem stál chlap se skleničkou v ruce. A občas řekl "Myslím, že by vám bodl čaj, co se vám stalo?"... Jednotlivé příběhy pak nebyly úplně špatné, ale nevím, nijak zvlášť se mě taky nedotkly. Asi byly moc krátké, jeden tak na 7 stran max... Nebo je to u komiksů normální? Nutno dodat, že je to můj úplně první komiks, takže nemám s čím porovnat 😀 Ovšem pokud je tu nějaký komiksový nadšenec, prosím, napište mi vaše tipy, mrknu na to! A abych tu taky něco vyzdvihla, líbilo se mi, že je to komiks určený pro dospělé. Ty osudy postav byly totiž často dost kruté a nemilosrdné, což mě dost překvapilo a na celém komiksu ve výsledku nejvíc zaujalo. 

Žádné komentáře:

Okomentovat