pátek 2. října 2020

Malinka - Dita Táborská

 


Román Malinka od české autorky Dity Táborské. O Malince, adoptované holčičce, o lásce, mateřství, rodině. O tom, jak těžký život může být, když se od mala cítíte jako vetřelec v rodině, která vás ale ve skutečnosti velmi miluje. Jestli jste četli Anežku (Viktorie Hanišová), je toto podobné téma, ale s více dějovými linkami. A opět tedy dost těžké osudy... V každém případě ale dobré čtení, koho tato rodinná témata zajímají, přečtěte si Ditu Táborskou. Mimochodem napsala i volné pokračování Malinky - Běsa (už se chystám:). 

Znáte? Četli jste?

5 komentářů:

  1. O knize mám jisté povědomí, ale nějak víc jsem se o ni nezajímala. :) Na první pohled se mi ale zalíbila obálka.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takhle kniha šla úplně mimo mě, vůbec jsem ji nezaregistrovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ani nevím, že něco takového je. ._. Ale teda zní dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle byla fajn kniha, i když se přes své téma nečetla úplně jednoduše. Pokud se ti líbila Malinka, tak věřím, že budeš spokojená i s Běsou :-)

    OdpovědětVymazat