úterý 27. října 2020

Místo snění, biografie Davida Lynche

 Přátelé, tak jsem si zas udělala radost. 

Davida Lynche můžete znát jako režiséra seriálu Twin Peaks, filmů Mullholand Drive nebo Eraserhead. Pokud jste viděli alespoň něco z toho, určitě si vybavíte, jak psycho to bylo 😄 Ale zároveň je to tak dobrý, že vás to prostě hrozně baví a koukáte na to znovu a znovu (samozřejmě aniž očekáváte, že to třeba jednou pochopíte). V této několikastostránkové knize najdete vzpomínky jeho přátel a kolegů, velkou spoustu fotek a samozřejmě i komentáře samotného Lynche, který je spolu s Kristine McKenn autorem. Zatím jsem to jen prolistovávala a přečetla pár prvních stran, ale vypadá to fakt dobře. Lynch je mi čím dál sympatičtější a líbí se mi, jak v těch filmech prostě poznáte, že to točil on. Navíc se v nich spousta motivů opakuje, a tak z jednoho filmu třeba pochopíte něco z toho druhého a tak dál a tak dál... Tak tedy pro fanoušky - doporučuju knihu. A pro ty, kteří ho neznají, doporučuju zkusit zkouknout třeba Mullholand Drive a co vy víte, třeba si ho taky hned zamilujete 😏

                  



8 komentářů:

  1. Od Davida Lynche jsem viděla několik filmů. Hlavně proto, že ten další a další se mi už určitě bude líbit. :D Kdepak, Lynch pro mě fakt není. Ale věděla bych, komu bych touto knihou udělala radost. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem hrozný filmový heretik, ale nejenže jsem jich moc neviděla, ale když už mě nějaký zaujme, ani nevím, kdo ho natočil. Asi to tedy nebude přímo kníéžka pro mě. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Knížka vypadá fakt zajímavě a gratuluji ke koupi. Možná je to dobrá inspirace na vánoční dárek pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je třeba si sem tam udělat něčím radost, ať už knihou nebo třeba něčím dobrým. A díky za doporučení. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jedno ze zmíněných děl jsem neviděla, ale to jméno mi je nějak povědomé. A věřím, že to musí být skvělé počtení :)

    OdpovědětVymazat