čtvrtek 4. února 2021

Čajové povídky - David Khol

 


Přátelé, tak tato kniha mě v knihkupectví zaujala na hned svou jedinečnou tématikou. Čajová kultura je mi velmi blízká, ale žádné příběhy z čajoven jsem snad ještě nikdy nečetla. Mé velké očekávání mě sice nakonec trochu zklamalo, ale co už 😄

V Čajových povídkách se v jedné podhorské čajovně začne každý čtvrtek scházet malá společnost. Lidé si zde u šálku čaje vypráví své osobní příběhy a zážitky, které jsou svým způsobem magické a tajemné, přesto jsou ale součástí našeho běžného života. 

Což o to, námět je to velmi zajímavý! A ve výsledku i ty příběhy nebyly vůbec špatné. Bohužel je ale znát, že David Khol opravdu není spisovatel. Často se zde opakovala stejná slovní spojení, dialogy byly nepřirozené a každá postava mluvila tak nějak stejnou řečí. Navíc knize velmi chyběla korektura, bylo tam několik gramatických chyb a nevím, jak vy, ale mě to vždycky v knize hrozně zarazí 😀 

Tedy celkově bych knížku označila za takový průměr. Největší škoda je, že to nedostalo pořádnou korekturu, ale i tak jsem ráda, že jsem si to přečetla. Stále velmi kladně hodnotím to čajové zázemí. Takových knížek by mohlo vznikat víc! Nebo jestli vznikají a já o nich nevím, dejte mi, prosím, tipy dolů do komentářů 📚

1 komentář:

  1. Škoda, že není kniha propracovanjěší. Téma nevypadá vůbec špatně. :)

    OdpovědětVymazat