pondělí 8. února 2021

Práce mezi knihami

Přátelé, chtěla bych využít naší knihomolské komunity a nasdílet si tipy na brigády 📚 jen ty knižní, samozřejmě 😌 

Určitě je mezi námi mnoho těch, kteří knížky nejen rádi čtou, ale také by v knižním prostředí rádi pracovali. Včetně mě 😄 Pokud tedy máte tip, jaký druh brigády se nabízí nebo dokonce už někde pracujete, podělte se, prosím, dolů do komentářů. Korektury, recenze, překlady, práce na prodejně nebo v nakladatelství... facebookové skupiny s nabídkami... o čemkoliv byste věděli, ať už by to byl jen tip na brigádu nebo i přímo konkrétní nabídka práce, veškerá inspirace se počítá! Klidně i soutěže, kam může člověk přihlásit svůj text...

Předem moc díky 🔆 a doufám, že to někomu také pomůže!

6 komentářů:

  1. Tak to bohužel nevím.. kamarádka tedy začala dělat v nějakých knihách - myslím, že v Mega knihy ve skladu a je spokojená..Tak nevím, zda by tě bavila i práce ve skladu. Zkus mrknout na net kdyžtak :)

    Monnika

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, ať nějakou práci v tomto odvětví najdeš :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to bohužel nevím. Ale přeji ti, abys ohledně knih našla práci. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mezi knihama jsem nikdy nepracovala, ale vždycky ě to lákalao :) I když ve skutečnosti to asi bude vypadat jinak než v mých představách :D

    OdpovědětVymazat
  5. Chvíli jsem pracovala v prodejně Luxoru, ale abych pravdu řekla, nebylo to pro mě to pravé ořechové :D Tenkrát jsem tuším našla inzerát přímo na jejich stránkách :)

    OdpovědětVymazat